Thursday 14 July 2011

Zaujímavé porovnanie.

Zdravím Vás,

dnes som si po rokoch nainštaloval hru. Konkrétne sa jednalo o hru GTA:Vice City. Ako som tak rozmýšľal pri tejto hre, prišiel namňa jeden názor, ktorý používajú ateisti (i ja) proti viere a a cirkvy.

Ide o toto: "Keby je boh reálny, nedovolil by toľko zla na zemi".

Teraz pri hraní som tak rozmýšľal, skúste si predstaviť, že ste v pozícii tzv. Boha. Riadite svet, presne ako hráč, ktorý hrá túto hru. Celkom vás to baví, no časom Vás táto hra prestane baviť. Prečo? No lebo keby si predstavíte, že v tejto hre nikdy nezrazíte človeka, nikoho nezastrelíte, nikdy neprekročíte hranicu povolenej rýchlosti a ani nikdy nenabúrali. Povedzeme si, bola by to nuda. A preto uvádzam túto úvahu, ktorá je určená skôr pre pobavenie ako celkový názor.

Povedzme si keby nebolo toľko zla na zemi, Boh by sa nudil. :-)

Každopádne tento článok úplne vyvracia moje postoje, čo sa týka viery a cirkvy. Ateista som, a aj zostanem. Azda sa to nikdy nezmení.

No comments:

Post a Comment