Sunday 20 May 2012

Ako to prehnať? TAKTO!

Raz za čas, sa na "Fejsbooku" objaví titulka, ktorá je všade zdieľaná. Každý o nej píše a podobne. Ja sa snažím na svojom blogu písať hlavne o veciach, ktoré nie sú tak médiami prezentované. Ale práve včera som objavil niečo, k čomu pridám komentár.

Niekedy o polnoci som prišiel domov, a kamarát mi poslal link na jednu FB Fanpage, bol večer, tak som kašlal nato, odklikol a šiel spať. Ráno som sa zobudil a pocity boli nasledovné, nechápal som, zostal som zaskočený a snažil sa chápať rozmýšľanie niekoho, kto vytvoril niečo tak hrozné, skazené, podradné, niečo tak smutné.


Áno, hovorím o Fan stránke, vytvorenej nejakým občanom z ČR. Ide o stránku, ktorá navádza, na to, aby sa ľudia modlili za haváriu lietadla, v ktorom by mala byť reprezentácia Slovenskej Republiky v hokeji. Link sem nedám, nemám záujem zdieľať niečo také otrasné, zlé, skazené...

Môj komentár...

Úprimne si myslím, že tvorca tejto stránky má narušené vnímanie reality, a neuvedomuje si čo robí. Predsa, mohol by človek so zdravým rozumom napísať toto?

Co je to ta demitra? To je nějaká pohlavní nemoc?

Áno a toto je len jeden z mála príspevkov na nástenke danej skupiny. Naozaj si myslím, že toto hraničí s ľudskou demenciou, ba čo viac takýto človek by nemal žiť medzi normálnymi ľudmi.

Stránka obsahuje obrovské množstvo urážlivých príspevkov na margo leteckej havárie pri ktorej zahynul Slovenský reprezentant Pavol Demitra, a traja český hokejisti. Táto stránka vznikla niekedy pred zápasom "Česko : Slovensko" a ako titulku si vybrala: "CeskoZviteziProtozeMaVicMrtvychHokejistu", pýtam sa WTF?! Ktorý normálny človek napíše niečo takéto?!

Naozaj som zhrozený. A je mi veľkou otázkou, ako to, že stránka ešte stále nie je zabanovaná, pretože viem, že už na ňu prišlo minimálne 50 000 sťažností. V tomto smere viním Facebook. Takáto stránka nemá na internete čo hľadať!

Dúfam, že to čoskoro vo FB napravia, a tento hanebný počin napravia. Ak tomu chcete dopomôcť, nahláste stránku.

Skutočne... Obrovské pohoršenie na mojej strane. Toto sa nerobí, ani v tom najhoršom prípade, nie to ešte kvôli nejakému športu. Autorovi stránky neprajem nič iné, len to aby sa dostal do zariadenia, v ktorom mu s jeho problémom pomôžu.

To by bolo asi tak všetko. Spravte si názor, ale verím, že pozitívny nebude. Mimochodom, je veľmi čudné, že nie je sám. Pretože stránka sa páči 845 ĽUĎOM!!!!! A stále to pribúda. :(

Tento svet nekráča správnym smerom...

No comments:

Post a Comment