Monday 11 June 2012

BarCamp -> Pýcha akcii v Žiline

Minulú sobotu, to je (9.6.2012), som sa o5 zúčastnil tohto podujatia. A ako aj predtým v tombole som nič nevyhral :D. Avšak to nebol hlavný cieľ, prečo som sa práve na BarCamp pobral. V prvom rade šlo o to spoznať nejakých nových ľudí, zistiť nové informácie, a samozrejme dostať obrandované pero :D.



To pero sa mi splnilo hneď na (myslím) druhej prednáške, ktorú mal Michal Král na tému, ako vytvoriť ultimátny e-shop. Prednáška bola parádna, dozvedel som sa množstvo zaujímavých info, ale úplne najlepšie bolo to, že som vyhral tašku s obrandovaným perom, notesom, tričkom a usb-kľúčom brandu Pricemania.sk. :) Áno od tohto momentu som mohol byť stredobodom pozornosti, tričko bolo brutálne sýto oranžové. Každý pozeral, naozaj.

No, ale dosť bolo o mojej posadnutosti obrandovanými perami, vrátim sa s5 k BarCampu. Organizátori odviedli úctyhodný kus práce! Keby ma v poslednej dobe nebolieva chrbtica tak sa im pokloním. Teraz som sa bál, že budem musieť ísť sklonený až domov, tak som len potriasol rukou hlavnému organizátorovi @FranzMilec, a jasne, aj som mu dal follow na twittery. :-) Každopádne poklona patrí aj slečnám do baru, kde nalievali skvelú kávu, ale do budúcna by som chcel poprosiť aspoň 0,5l poháre na kávu. :-)

No, čo sa týka prednášok, tak väčšina boli skvelé. Jediná pri ktorej som skoro zaspal bola od jedného pána, ktorý rozprával o Windowsoch a developingu na Win8. To sa mi samozrejme zdalo úplne blbé, lebo ujo vedel o čom hovorí, tak som si ho neskôr odchytil a myšlienky, ktoré tak nudne prezentoval sme si skvele vydiskutovali osobne. Tento pán bol Ľuboslav Lacko, a taktiež mu patrí môj obdiv, za jeho nevídanú skromnosť!

Najviac ale úplne najviac komická prednáška, akú som vo svojom živote videl bola od Rada Greža. Komická bola najmä preto, že sa vymykala akýmkoľvek spoločenským normám! Myšlienky ako hudba Justina Biebera je "sračka" a podobne, počuli sme veľa krát! Celkovo to poňal veľmi komicky, za čo mu patrí moja poklona. Nejde ani tak o to, že by sa mi páčil prejav plný vulgarizmov, skôr ide o to, ako sa odlíšil a spravil tohtoročnú konferenciu INOU! WELL DONE!

Ku koncu asi len skvelý networking, absolútne najlepšia časť celého BarCampu ( ak nepočítam to, že som vyhral pero:D ). Zoznámil som sa s kopou veľmi zaujímavých ľudí, a som veľmi rád, že to bolo práve tu.

A úplne najväčšie prekvapenie pre mňa osobne bolo asi to, že som sa necítil len ako objekt v nejakej triede IT-čkarov. Väčšina ľudí boli príjemný, milý, absolútne normálny ľudia! Žiadny IT-čkári so strapatými vlasmi, červenými očami či starej košeli. :-) Týmto by som určite BarCamp na ďalší rok odporučil aj dievčatám, pretože ako obsahová zložka, tak komunita je vždy veľmi príjemná. Nemajte strach z toho IT, IT už dávno nie je v spoločenských kruhoch to čo bývalo. :-)

A snáď už len posledné, dostal som aj červené pero od Moniky Zbíňovej, ktorá by si svoje gramaticky správne pero, v tomto mojom blogu celé vypísala! :-D

Veľmi sa teším na ďalší rok, a držím palce, nech to bude také skvelé ako teraz naposledy!

No comments:

Post a Comment