Monday 6 May 2013

Začiatok tretej dekády...



Uplynulo cca 175 320 hodín, 7305 dní, necelých 1044 týždňov, čo som sa prvý krát pozrel na svet, aj keď tento údaj nie je veľmi presný, lebo som sa narodil, tak, že mi to moc nevyhovovalo, už to som bol drzý a jednoducho sa mi plakať nechcelo (bol som rebel), tak som spal :-D . Takže svetlo sveta som uzrel až o pár hodín neskôr... (asi aj preto teraz veľmi nespím :D ). Čas inšpiratívny, čas veľkých priateľstiev "do konca života", či prvé lásky sú už dávno zabudnuté. Čím ďalej tým menej sa cítim ako spokojné dieťa, ktoré sa tak rado učilo nové veci, prečítalo nespočet kníh, a malo sen o svojej budúcnosti plnej vytúženej práce a zábavy, ktorá z toho plynula. Roky utekajú realita tohto môjho sna je čím ďalej tým viac vzdialená dávnej predstave. No neľutujem. Poznám množstvo úžasných ľudí, ktorí mi radi pomôžu aj v tých najspletitejších situáciach, ktorí ma dokážu podporiť, zabaviť aj morálne posilniť, aj keď ja som často nezodpovedný, veľmi nezodpovedný. Viem veľa vecí, veľa vecí, ktoré ma zaujímajú, ktoré ma bavia. Svoj sen o tom, že sa stanem programátor som naplnil už dávne roky dozadu no teraz sa tak už naozaj aj cítim. Výziev sa nebojím a viem sa rýchlo adaptovať k danej veci, čo ma však teší naviac na mojom živote je to, že sa nedá nazvať jednotvárnym. Každý deň môjho života bol jednoznačne prežitý s veľkým entuziazmom, ktorý doň denno denne vkladám. Aj keď to tak často nevyzerá, ale sem tam naozaj treba riešiť aj tie morálne a psychické zápletky, ktoré sa proste dejú. Vtedy je človek trocha sklesnutý navonok. Ale vnútorne som sa nikdy nenudil... Hold udialo sa aj veľa zlých, nechcených vecí, ale to patrí k tomu. Napokon, takto o desať rokov si spravím znova taký review a potom uvidíme, či príslovie, staré časy - zlaté časy platí. :) Dnes naštartujem svoju tretiu dekádu, v ktorej by som chcel hlavne zapracovať na tej mojej fakt nezvládnutej zodpovednosti v reálnom živote. A kto vie, možno aj niečo významnejšie dosiahnuť... :) V každom prípade vopred Ďakujem za blahopriania atď atď. Budem rád každému ÚPRIMNÉMU prianiu, aj keby dostanem 4 úprimné, tak som račej ako s 500 "neúprimnými". Snáď sa stretneme niekedy pri pohári dobrého vína, a tento môj malý sviatok oslávime. :)



P.S.: Narodeniny mám naozaj až zajtra (7.5), ale ako väčšina situácii v mojom živote, ani môj pôrod sa neniesol bez špecifických situácii, ktoré ma naozaj prenasledujú všade a v deň môjho narodenia, to nejak poplietli. Reálne som sa narodil dnes (6.5), ale napísali ma až na ďalší deň. (Viva la Považská Bystrica) :-D

No comments:

Post a Comment