Monday 13 November 2017

"No results" Outlook Mac

V pripade ze migrujete z jedneho MacBooku na druhy, moze sa stat, a zrejme sa stane ze sa vam rozbije spotlight search v Outlooku. Cize vam kazde vyhladavanie skonci pri vysledku "No results".


Tento problem sa mi podarilo vyriesit nasledovnymi krokmi:

1. Treba zmazat ucet z Outlooku -> idealne vsetky (ak ich mate viac)
(Outlook -> Preferences -> Accounts / oznacte ucet a kliknite v lavo dole na minus)
2. Nasledne treba Outlook vypnut ( Outlook -> Quit Outlook)
3. Prejdite do "Applications" a pravym tlacidlo kliknite na Outlook a vyberte "Show Package Contents"
4. Prejdite do Contents -> SharesSupport a otvorte Outlook Profile Manager
5. Pravdepodobne tam uvidite "Main profile" pomocou minuska v lavom dolnom rohu ho zmazte.
6. Vytvorte novy profil, napr "lubos" -> nepouzivajte diakritiku a nenazyvajte ho "Main profile"
7. Zatvorte Profile Manager a otvorte Outlook
8. Cez Outlook -> Preferences -> Account pridajte znova vsetky vase ucty.

Malo by to fungovat a vyhladavanie by malo opat ist.

No comments:

Post a Comment